
Zavod za javno zdravstvo KS je u saradnji sa implementatorom njihovog informacionog sistema došao do još jednog inoviranog rješenja.
Riječ je o dostavljanju rezultata testiranja na Covid-19 pacijentima putem Viber aplikacije. Ističu da je to usluga koja je jedinstvena u našoj regiji – na šta su izuzetno ponosni.
– Ideju za navedeno unapređenje pronašli smo u činjenici da su naši osiguranici, u nekim slučajevima i danima nakon testiranja, čekali informaciju o rezultatima testiranja, a u periodu čekanja opravdano su opterećavali i timove porodične medicine stalnim pozivima. Navedeno rješenje je veoma jednostavno i praktično. Naime, prilikom uzimanja uzorka za testiranje na Covid-19 u ambulanti JU Dom zdravlja Kantona Sarajevo pacijent navede broj mobitela na koji će se rezultat dostaviti. Nakon toga, počinje proces aktivacije navedene usluge za pacijente, a korisniku se dostavljaju podaci potrebni za registraciju i aktivaciju Viber računa. Po završetku aktivacije, korisnik biva obaviješten o uspješnoj aktivaciji usluge i preostaje mu samo da čeka rezultate svog testiranja. Čim rezultati testa budu uneseni u naš jedinstveni informacioni sistem, korisniku se automatski dostavljaju rezultati analize, te u slučaju pozitivnog rezultata testa i instrukcije Zavoda za javno zdravstvo Kantona Sarajevo. Procedura za aktiviranje usluge je krajnje jednostavna, a cjelokupan proces je potpuno automatizovan i predstavlja nadogradnju već ranije uspostavljene mobilne aplikacije za uzimanje uzoraka u Covid ambulantama – saopćili su iz Zavoda.
Ova usluga u funkciji je od kraja prošle sedmice, a već su realizovali više stotina aktivacija i dostavljenih rezultata, te su, kako navode, veoma pozitivne reakcije osiguranika za njih ohrabrujuće.
– Zdravstveni radnici, također, podržavaju sve aktivnosti u izgradnji informacionog sistema jer su svjesni olakšica koje im donosi, a navedenu uslugu za dostavljanje rezultata ističu kao posebnu važnu s obzirom da će ona omogućiti smanjenje velike opterećenosti timova porodične medicine koji su do sada pacijente lično obaviještavali o rezultatima njihovih testiranja. Pacijentima se omogućuje da u stvarnom vremenu saznaju rezultate svog testiranja, te tako značajno skrate stresni period iščekivanja rezultata, te u slučaju pozitivnog testa dobiju i važne informacije o daljem postupanju.
– Pozivamo naše osiguranike da poštuju preporuke struke i kriznih štabova, a mi ćemo nastaviti iznalaziti nove modalitete za olakšavanje svih procedura iz svoje nadležnosti, ali i proširenje obima prava naših osiguranika jer mi smo tu isključivo zbog vas – saopćio je Zavod.