Prošlog mjeseca u Sarajevu je otvoreno prodajno mjesto novog bh. brenda Maesto Suits, iza kojeg stoji 25 godina tradicije i nauke izrade muških odijela, kompanije Kismet iz Male Brijesnice kod Doboja. Kismet, inače kompanija koja je pažnju javnosti dobila nakon što se saznalo da iz njihovih pogona kod Doboja nastaju odijela sa etiketama svjetskih brendova poput Armanija, iskoristila je svu savremenu tehnologiju i kapacitete da tržištu u Bosni i Hercegovini ponudi inovativan koncept kupovine najkvalitetnijih muških odijela po pristupačnim cijenama.
U svojoj prvoj kampanji, zaštitna lica brenda postali su humanista i triatlonac Tomislav Cvitanušić i glumac Muhamed Hadžović, a podršku i oduševljenje nisu krili brojne uspješne osobe iz Bosne i Hercegovine.
Neke od njihovih reakcija pogledajte u video izjavama koje su dali govoreći o Maestro Suits.
Još jedan od primjera je Filippo Tattoni Marcozzi, savjetnik za savremenu umjetnost i životni partner američkog ambasadora u Bosni i Hercegovini, Erica Nelsona, koji se fotografirao za editorijal oktobarskog izdanja Urban magazina te za ovu posebnu priliku Filippo je nosio odijelo brenda Maestro Suits.