Ulaganje u promociju osnova poslovanja svake kompanije koja želi rast

Sigurno ste ranije čuli za izreku da ono što nije bilo u medijima kao da se nije ni desilo.

Bilo kakvu uslugu ili proizvod imali teško je pronaći put do kupaca bez ulaganja u promotivne aktivnosti.

Marketing je prilično kompleksna disciplina bez koje ne može nijedna kompanija da ostvari ozbiljan uspjeh. Oglasi su neophodan alat u marketingu, a one promotivne aktivnosti koje će potencijalno navesti kupce da razmišljaju, promijene mišljenje i prenesu ga dalje o Vašem proizvodu ili usluzi su upravo u spektru djelovanja odnosa s javnošću (PR).

PR je zadužen da se bavi upravljanjem reputacijom, da putem priče utiče na mišljenje i stavove kod publike. Za razliku od marketinga koji za cilj uvijek posmatra prodaju i kupca, PR želi uticati na publiku. Iz tog razloga pojavljivanje priče o kompaniji u medijima je od važnog značaja za reputaciju koja također može uticati na prodaju.

Velike kompanije ulažu ozbiljna finansijska sredstva u PR i on je sastavni dio marketinške strategije.

Svjesni ulaganja koje manja i srednja preduzeća u Bosni i Hercegovini nisu spremna staviti u ovaj vid promocije, redakcija portala Trafika.ba odlučila je pružiti ruku saradnje pravnim licima u Bosni i Hercegovini i pružiti tehničku i novinarsku podršku u izradi sadržaja koji će se objaviti na portalu trafika.ba. Do 15. maja 2019. Kompanije u Bosni i Hercegovini imaju priliku ostvariti godišnju pretplatu na portalu Trafika.ba za samo 190,00 KM u okviru koje do pet puta u mjesecu mogu imati objavljen sadržaj u vidu reportaža, članaka, intervjua, saopštenja za javnost i sl. te ostvariti druge pogodnosti.

Prijavu za godišnju pretplatu možete popuniti OVDJE, a za više informacija, potrebno kontaktirati [email protected]

(Agencija za komunikacije EBBE COMMS)