Pet zanimljivosti zbog kojih je Chanel N°5 najveći miris svih vremena

Parfem Chanel N°5 kralj je među mirisima, a ime Coco Chanel postalo je sinonim za luksuz i kvalitetu. Dok je većina upoznata s njegovim cvjetnim mirisom, donosimo vam nekoliko manje poznatih zanimljivosti o ovom kultnom parfemu

1. Inspirirala ga je žena
Parfem Chanel N°5 dobio je ime po samoj dizajnerici, slavnoj Gabrielle ‘Coco’ Chanel. Nakon što je došla na ideju kreirati parfem za svoj modni brend tokom susreta s prijateljima u Monte Carlu, Chanel je zamolila dizajnera parfema Ernesta Beauxa da napravi “parfem koji miriše kao žena”.

Htjela je miris koji će odgovarati njezinu stilu i osobnosti. Trebao je odražavati senzualnost i složenost moderne žene, odnosno namjera je bila stvoriti složen miris u kojem se ne da izdvojiti niti jedan sastojak. Rezultat je bio zavodnički cvjetni miris koji nije sličan niti jednom drugom parfemu na tržištu.

2. Broj 5 ima određeno značenje
Francuska modna kreatorica Coco Chanel odabrala je peti po redu parfem koji joj je je Ernest Beaux prezentirao. Broj 5 bio je njezin sretan broj, stoga nije slučajnost da je Chanel svijetu predstavila svoj novi miris koji je lansiran u prodaju u petom mjesecu 1921. godine. Ostalo je historija.

3. Bogatstvo rijetkih sastojaka
Choco Chanel imala je specifičan ukus, a to najbolje dokazuje njezin parfem za koji je potrebno mnogo vrsta cvijeća. Za proizvodnju ovog mirisa potrebna je čak jedna tona cvijeća, a među njima prevladava ylang-ylang s Madagaskara i Mayotte, majska ruža koja cvate svega tri sedmice godišnje i jasmin iz Grassa.

No, niti jedna nota ne prevladava i to je jedan od razloga zašto svaka žena koja koristi N°5 drugačije govori o mirisu.

4. Američki vojnici nosili ga suprugama
Kada je prilikom jednog intervjua Marilyn Monroe rekla da u krevetu nosi samo nekoliko kapljica Chanel N°5. to je bio dovoljan razlog da se milijuni žena odluče za taj parfem. Zanimljivo je također kako je uslijed Drugoga svjetskog rata 1945. godine Chanel u Parizu zatvorio sve trgovine osim one u kojoj su se prodavali parfemi.

Kako se Drugi svjetski rat bližio kraju, američki vojnici ušli su u Pariz i krenuli u potragu za originalnim poklonom kojim će razveseliti svoje voljene koje su ih čekale kod kuće.

5. Nadmašio standarde oglašavanja načina parfema
Richard Avedon 1969. godine snimio je prvu reklamu za Chanel 5 u New Yorku. Uprkos tome što je trajala svega par sekundi, bila je jedna od najskupljih reklama u tom razdoblju.

IZVOR: Zadovoljna.hr