Partnerstva i inovacije pomažu UNICEF-u u postizanju rezultata za djecu u 150 zemalja

U 2018. godini UNICEF je nabavio robe i usluga u vrijednosti od 3,486 milijardi američkih dolara kako bi unaprijedio živote djece u 150 zemalja.

Vakcine, odjeća, lijekovi, obrazovni kompleti i školske knjige su neke od proizvoda i usluga koje pomažu djeci da se suoče sa bolestima, da uče i rastu – posebno u zemljama pogođenim vanrednim situacijama i sukobima.

U 2018., UNICEF je za djecu postigao sljedeće:

  • Nabavljeno je 2,36 milijardi doza vakcina za borbu protiv raznih bolesti, uključujući ospice, difteriju, tetanus i HPV, čime je obuhvaćena gotovo polovina djece u svijetu
  • Djeci je osiguran pristup pitkoj vodi sa 1,26 milijardi tableta za prečišćavanje vode i kesama za kloriranje/flokulaciju vode
  • Zaštita djece od bolesti koje prenose komarci pomoću 13,3 milijuna mreža za krevete
  • Tretiranje djece koja boluju od neuhranjenosti sa 47.760 tona gotove terapeutske hrane
  • Pomoći djeci da se vrate u školu sa 4.5 miliona školskih torbi i 84.000 kompleta za obrazovanje

„Svako dijete je jedinstveno, kao i njihove potrebe“, rekla je Etleva Kadilli, direktorica Odjela za nabavu UNICEF-a u Kopenhagenu. “Nabavka robe za djecu nije tako jednostavna kao kupovina proizvoda s polica. To zahtijeva blisku saradnju sa različitim partnerima kako bi se osiguralo da djeca u različitim zemljama i područjima dobiju ono što im je potrebno za život, te da im se poboljšaju životi i da budu sigurni i zdravi. ”

Budući da situacije u zemljama postaju kompleksnije, pogotovo u vanrednim situacijama, sposobnost prilagođavanja i adaptacije može pomoći da se maksimalno utiče na djecu i njihove porodice.

Zajedno sa globalnom mrežom saradnika i partnera, UNICEF razvija nove proizvode i pristupe kako bi zadovoljio potrebe i onih do kojih je najteže doći. To nije ograničeno samo na inovacije proizvoda, već uključuje i saradnju s partnerima, posebno iz privatnog sektora, kako bi utjecali na tržišta i učinili proizvode za djecu dostupnijim, pristupačnijim, sigurnijim i održivim.

Na primjer:

  • Kako bi pomogli djeci da se oporave od neuhranjenosti, UNICEF je nabavio rekordnih 65 posto gotovih terapijskih namirnica od proizvođača koji su smješteni u zemljama koje su u najvećoj potrebi ili blizu njih. Ovo ne samo da je podržalo lokalne ekonomije, već je i učinilo transport efikasnijim i smanjilo utjecaj na okoliš.
  • U Sirijskoj Arapskoj Republici, uprkos sukobu, UNICEF sarađuje s lokalnim firmama koje nastavljaju s poslovanjem u pružanju higijenskih i obrazovnih kompleta, kao i odjećom – pomažući UNICEF-u da brzo dostavi te proizvode djeci.
  • U Nigeriji, UNICEF je organizovao konsultacije o regionalnoj sanitarnoj industriji kako bi podstakao prekograničnu saradnju sa Ganom i Obalom Slonovače i identifikovao načine za poboljšanje dostupnosti pristupačnih toaleta i sanitarnih usluga za porodice.
  • „Podrška vlada, biznisa, donatora i naših partnera na terenu bila je neprocjenjiva u omogućavanju da što brže dođemo do miliona djece“, dodao je Kadilli. „Ipak, potrebe ostaju ogromne. Održivo i dugoročno finansiranje mora i dalje biti prioritet za nas kako bismo zadovoljili potrebe djece u sve kompleksnijim situacijama. “