Večeras je u blizini vijadukta Vlakovo direktor Javnog preduzeća “Autoceste FBiH” Ensad Karić u promet pustio devet kilometara dugu dionicu Sarajevo sjever – Sarajevo zapad. Za Sarajevo kao najvažnije i najveće prometno čvorište u državi otvaranje autoceste na Sarajevskoj zaobilaznici znači rješenje saobraćajnih gužvi.
– Puštanje u promet autoceste na Sarajevskoj zaobilaznici za nas je mnogo više nego puštanje u promet još jedne završene dionice. Građani Sarajeva, Bosne i Hercegovine su dugih deset godina strpljivo čekali ovaj trenutak. Ovih devet kilometara omogućava da se na ulazu u grad smanje gužve i da sam grad Sarajevo rasteretimo od nepotrbnih saobraćajnih gužvi – kazao je prilikom otvaranja direktor JP “Autoceste FBiH” Ensad Karić.
Na otvaranju su, inače, bili prisutni ministri iz Vijeća ministara, visoki dužnosnici Vlade Federacije BiH, predstavnici diplomatskog kora kao i brojne javne ličnosti iz kulturnog i političkog života u Bosni i Hercegovini. Sve njih svojim nastupom zabavljale su dječiji hor “Princess krofne” i mladi pjevač Haris Ćato.
Ova dionica poznata je i kao “lot 3 a” kojom će se povezati izgrađena autocesta sa dionicom u izgradnji Vlakovo – Tarčin s jedne strane i Sarajevo sjever – Zenica jug s druge strane, a puštanjem u promet ove dionice moći će se ići autocestom od Zenice do Vlakova, bez ulaska u grad Sarajevo.
Ukupna investicija radova je 36,8 miliona KM. Novčana sredstva za izgradnju osigurana su iz vlastitih sredstava Javnog preduzeća “Autoceste FBiH”.
– U rekordnom vremenu uradili smo eksproprijaciju i ostale predradnje potrebne za izgradnju. I evo nas za deset mjeseci sa rješenjem na koje se čekalo deset godina – istakao je Ensad Karić.
Direktor JP “Autoceste FBiH” na otvaranju se zahvalio najprije radnicima koji su pokazali stručnost, sposobnost i predanost poslu, potom federalnoj zakonodavnoj i izvršnoj vlasti na ekspeditivnosti u vezi sa donošenjem zakone koji su omogućili brži i produktivniji rad na Koridoru Vc.
– Naglašavam da izgradnja autoceste kroz BiH nije ničiji politički program, već je to ekonomski projekat koji će donijeti svim građanima BiH bržu i lakšu komunikaciju kako unutar BiH tako i van njenih granica – kazao je Ensad Karić.
Ukupno, autocesta na Sarajevskoj zaobilaznici donosi mnogo pozitivnih pomaka – zapošljavanje građevinske operative, povećanje protočnosti i prije svega sigurnost saobraćaja te poboljšanje kvalitete življenja, jer su postavljanji bukobrani u blizini stambenih objekata, te ozelenjavanje koridora uz zaobilaznicu.
Cestarina na autocesti na Sarajevskoj zaobilaznici neće se naplaćivati.
Trafika|Ba|Fena