Najveća svjetska kompanija za online trgovinu Alibaba jučer je povodom Dana samaca u Kini organizirala festival prodaje sa sniženim cijenama i ostvarila ukupnu prodaju u vrijednosti od 14,3 milijarde američkih dolara.
Dan samaca u Kini obiježava se tradicionalno 11. novembra, a kineska kompanija Alibaba je i prošle godine tim povodom organizirala akcijsku prodaju.
Ovogodišnji promet na internet stranici alibaba.com za 60 posto je veći u odnosu na prodaju ostvarenu istog dana prošle godine.
Kineska novinaska agencija Xinhua javlja da su najprodavanija roba bili mobilni telefoni, satovi, televizori, mlijeko, med i kolači.
Tokom 24-satne akcije Alibaba je ostvario ukupno 710 miliona prodaja, a skoro 86.000 prodaja u sekundi, što je do sada nezabilježen uspjeh online prodaje.
Vlasnik kompanije Jack Ma izrazio je nadu da će Dan samaca postati globalnog karaktera, te najavio da će jučerašnju rekordnu prodaju aplicirati za ulazak u Guinnessovu knjigu rekorda.
Alibaba je jučer oborio i rekord prodaje u jednom satu, kada je u prvom satu akcije imao promet od 3,9 milijardi dolara.
Za dostavu prodatih artikala širom svijeta kompanija će angažirati 1,7 miliona kurira dostave, 400.000 dostavnih vozila i 200 aviona.
Online prodaja sve je popularnija širom svijeta, a posebno u najmnogoljudnijoj zemlji Kini u kojoj 80 posto te vrste prodaje realizira upravo Alibaba. Čini se da je taj način kupovine mnogo lakši kupcima u gusto naseljenim gradovima, ali i onim udaljenim od centara. Uspjeh ove vrste trgovine lako je vidjeti i sve manjim brojem ljudi koji posjećuju trgovačke centre u Kini.
Trafika|Ba