Meta će zahtijevati od političkih oglašivača da označe kada se koristi umjetna inteligencija

Meta, matična kompanija Facebooka, već ima pravila o korištenju alata koji koriste umjetnu inteligenciju, ali kaže da ovo ide korak dalje, navodi BBC.

Od januara, oglasi koji se odnose na politiku, izbore ili društvena pitanja morat će označiti svaku digitalno izmijenjenu sliku ili video.

U najavi, kompanija Meta je saopćila da bi to uključivalo promjenu onoga što je neko rekao u videu, mijenjanje slika ili snimaka stvarnih događaja i prikazivanje ljudi koji ne postoje.

Korisnici će biti obaviješteni kada oglasi budu označeni kao digitalno promijenjeni. Meta je rekla za BBC da će dodati ove informacije u oglas, ali nije išla u detalje o tome kako će biti predstavljena.

Oglašivači ne moraju izjaviti kada su napravljene male promjene, kao što je smanjenje slike ili korekcija boje, osim ako takve promjene imaju materijalnu ili neku drugu posljedicu na tvrdnju ili temu postavljenu u oglasu.

Meta već ima pravila za sve korisnike, ne samo za oglašivače, o korištenju deepfake tehnike u videozapisima.

Deepfake je tehnika stvaranja i objavljivanja lažnih informacija u obliku videa, zvuka i fotografija.

Ovakav sadržaj se uklanja ako bi “naveli prosječnog korisnika da povjeruje da je subjekat videa rekao riječi koje oni nisu rekli”.

Nova pravila zahtijevaju da oglasi koji se odnose na politiku, izbore ili društvena pitanja otkriju bilo kakvu digitalnu promjenu, bilo da je učinjena od strane ljudi ili umjetne inteligencije, prije nego što se reklama pojavi uživo na Facebooku ili Instagramu, piše Biznis.ba.

(Haber.ba)