Svake godine Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) odaje priznanje kolegama specijaliziranima za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću u tvrtkama, vladinim institucijama i tijelima lokalne uprave i samouprave.
Tako će biti i ove godine, tačnije u petak, 14. marta u Matis Absolut Loungeu kad će biti proglašeni dobitnici i dodijeljene nagrade Grand PRix u ukupno devet kategorija.
U kategoriji za odnose s javnošću za male i srednje tvrtke prijavio se i Menart s projektom “Dubioza Kolektiv: Apsurdistan” te ušao u finale gdje će se izabrati, među tri finalista, najbolji projekt.
Osim Menarta, u istoj kategoriji izabrani su Festival Opatija s projektom “Festival kazališta i kazališnih skupina Republike Hrvatske” i projekt agencije Media Val i Adria MM produkcije “Ultra Europe”.
Finaliste, kao i pobjednike, bira Stručni žiri koji se sastoji od 11 članova uglednih predstavnika tvrtki i javnog sektora, stručnjaka iz agencija za odnose s javnošću, predstavnika visokoškolskih ustanova i znanosti odnosno katedri koje izučavaju upravljanje komunikacijama.
U 30 dana koliko je trajao natječaj za 7. dodjelu nagrada Grand PRix za najbolja ostvarenja u struci, na HUOJ-evu adresu pristigao je rekordni broj komunikacijskih projekata realiziranih u razdoblju od 1. januara do 31. decembra 2013.
U finalu, zajedno s Menartom, našle su se i velike korporacije poput ZABA-e, Allianza, Dukata, Vipneta, Ericsson Nikole Tesle, Nestlèa te velike PR agencije poput Manjgure, Media Vala, Abrakadabre i drugih što dovoljno govori o važnosti ove nagrade unutra korporativnog svijeta ali i struke.
Trafika|Ba