Google u borbi protiv pornografije

Od ove sedmice Google zabranjuje oglase koji “promoviraju grafičke prikaze seksualnog čina”.

To znači da se web stranice s takvim tipom sadržaja više neće moći reklamirati uz pomoć Googleovog alata “AdWords”, masivne reklamne mreže koja stavlja oglase u rezultate pretrage i na vanjske stranice. Zbog toga se ni stranice s pornografskim sadržajem više ne mogu reklamirati.

Svi oglasi koji u sebi imaju zabranjene riječi (genitalije, seks, oralni seks, analni seks, pornografija etc.) zabranjeni su, a isto vrijedi i za one oglase koji ne sadrže te riječi, ali vas povezuju sa eksplicitnim stranicama.

Oglasi za striptiz klubove, masaže i stranice preko kojih se nalaze seksualni partneri dozvoljeni su.

Kako to izgleda u praksi? Ako na Googleu pretražujete samo “masažu”, tražilica će vam izbaciti oglas za mjesta na kojima je možete dobiti, ali ako pretražujete “seksi masažu” – oglasa nema.

Iako je Google ove promjene najavio u januaru, one su ipak iznenadile porno industriju.

Zabrana sprječava etablirane kompanije u porno industriji, koje su prije ovisile o Googleu, da privuku nove korisnike koji će plaćati sadržaj. “Google je preko noći ukinuo pristup najboljem tipu prometa koji možemo dobiti, a to je tužno”, rekao je Alec Helmy, osnivač XBIZ-a.

 

Trafika|Ba|Agencije