Tako, slikovito rečeno, farmaceut ne prodaje lijek već zdravlje, kozmetičar ne prodaje kremu već lijepu kožu a električar ne prodaje rasvjetu nego osvijetljen dom.
Content marketing ima jasnu metodologiju putem koje pronalazi potencijalne kupce, uspostavlja čvrstu komunikaciju s njima i u posljednjoj fazi ostvaruje prodaju. Upravo u toj metodologiji poznatoj i kao “attract – engage – convert” se jasno ogleda neinvazivan pristup kupcu koji ima veći potencijal za izgradnju dugoročnih odnosa sa klijentima.
Prema posljednjem istraživanju Content Marketing Instituta, najuspješnije kompanije u svojim B2B kampanjama troše 40% budžeta na content marketing godišnje.
Content marketing nam je dao veoma široku paletu mogućnosti kako da ne budemo dosadni svojim potencijalnim kupcima i da im ponudimo sadržaj koji će sami željeli da klikaju, što nam u startu daje prednost. Nakon toga, u nekoj od narednih faza, u remarketingu se istim tim “leadovima” (potencijalnim kupcima) javimo sa direktnim oglasima. U iskustvu koje imamo sa našim klijentima, ova metodologija nam se pokazala iznimno učinkovitom i nastojimo svim svojim klijentima koji povjere svoje digitalne kampanje agenciji EBBE COMMS da predložimo content marketing kampanju da osjete učinak i dobiju benefite po pitanju brandinga, SEO optimizacije i drugih trajnih koristi.” – pojasnila je Alagić. Želite saznati kako bi izgledala content marketing kampanja za Vašu kompaniju ili konkretan proizvod/uslugu koju nudite?