Ministar saobraćaja u vladi Kantona Sarajevo Jusuf Bubica kazao je danas novinarima na konferenciji za novinare da će se gradski javni prijevoz u Sarajevu normalizirati do sutra, odnosno do rođendana Grada Sarajeva i bez GRAS-a.
Još jednom je najavio radikalne mjere nakon normalizacije javnog gradskog prijevoza koji će rezultirati pokretanjem krivičnih prijava nakon utvrđivanja odgovornih za nelegalni, već trodnevni štrajk u GRAS-u.
Dodao je da za funkcionalan gradski prijevoz potrebno 150 autobusa. Podsjetio je da Vlada formirala krizni štab, ali i objavila poziv svim prijevoznicima u Bosni i Hercegovini za uključenje njihovih vozila u saobraćaj. Na poziv su se odazvali prijevoznici iz Tuzle, Mostara, Konjica, Zenice i Čapljine, a danas je stigla i ponuda od Autoprijevoza Banje Luke.
Najavio je da će se nakon toga nastaviti mjere potpune rekonstrukcije i reorganizacije preduzeća GRAS, ali je pojasnio da Vlada KS-a za sada neće primjenjivati silu nego će situaciju pokušati riješiti mirnim putem.
“Učinjeno u GRAS-u ima elemente krivičnog djela i za takve stvari morat će odgovarati pojedinci koji će opet biti samo pijuni, a oni stvarni organizatori će vjerovatno ostati po strani”, kazao je Bubica.
Ministar privrede Emir Hrenovica kazao je danas novinarima da je prvog dana štrajka šteta za privredu KS bila oko dva miliona KM.
“U ova tri dana šteta za privredu Kantona je tolika da bi se moglo nanovo osposobiti vozilima pet GRAS-ova”, tvrdi ministar.
Na pitanje kako je to moguće, Hrenovica je pojasnio da je oko 120.000 zaposlenih u Kantonu Sarajevo bilo onemogućeno doći na posao ili su kasnili, a zbog odnosa privrednika prema radnicima koji ne dođu na posao ili kasne može se procijeniti da se dnevno izgubi oko 50 radnih mjesta.
Ova brojka je zabrinjavajuća, smatra Hrenovica, ako se zna u kakvom je ekonomskom stanju, ne samo ovaj kanton, nego i cijela država, ali i ako se zna da se svi bore za očuvanje radnih mjesta.
Ističe da je u svojoj poslovnoj karijeri kroz razne firme i preduzeća preživio 28 štrajkova, ali naglašava da je sve lako ukoliko se zna ko je organizator štrajka i s kim možeš pregovarati, a u slučaju štrajka radnika “GRAS”-a niko nije preuzeo odgovornost.
|Fena|Trafika|Ba|