Piše: Ema Bukovica
Uspješna prodajna komunikacija se zasniva na vrlo jednostavnom konceptu, tako što prodaje rješenje ili benefit koje kupac treba a ne apriori proizvod ili uslugu.
Tako, slikovito rečeno, farmaceut ne prodaje lijek već zdravlje, kozmetičar ne prodaje kremu već lijepu kožu a električar ne prodaje rasvjetu nego osvijetljen dom.
Content marketing je baziran na tome da ponudi relevatnu i korisnu informaciju koja treba osobi koja se zanima za određenu temu, čije je rješenje, ispostaviće se, proizvod koji prodajemo.
Content marketing ima jasnu metodologiju putem koje pronalazi potencijalne kupce, uspostavlja čvrstu komunikaciju s njima i u posljednjoj fazi ostvaruje prodaju. Upravo u toj metodologiji poznatoj i kao “attract – engage – convert” se jasno ogleda neinvazivan pristup kupcu koji ima veći potencijal za izgradnju dugoročnih odnosa sa klijentima.
Prema istraživanju Content Marketing Instituta, najuspješnije kompanije u svojim B2B kampanjama troše 40% budžeta na content marketing, govori podatak iz 2018. godine što je je za 1% više u odnosu na 2017. godinu.
Želite saznati kako bi izgledala content marketing kampanja za Vašu kompaniju ili konkretan proizvod/uslugu koju nudite? U samo nekoliko klikova unesite podatke i kreirajte svoju content marketing strategiju. EBBE COMMS Vam je omogućio automatiziranu asistenciju da na osnovu vaših ciljeva dobijete procjenu kampanje i troškova.