Veliki rad, predanost i posvećenost odlika su 13 godina poslovanja kompanije BH Europart, a tu su svakako i dobri rezultati na koje su veoma ponosi.
„S obzirom na to da sam prisutan u firmi od njenog samog osnivanja, prvo kao radnik, a zatim i kao direktor, lično sam sa ostalim kolegama prošao sve faze razvoja, od početka, osnivanja prve filijale i probijanja na tržište, pridobijanja kupaca, promovisanja proizvoda našeg brenda Europart Premium Parts i njegovih prednosti prvenstveno po pitanju kvaliteta. Treba napomenuti i teške periode: ekonomsku krizu, poplavu, evo sada i pandemiju, kroz koje smo uspješno prilagodili poslovanje i nastavili rast i razvoj. Naši strateški ciljevi nisu ostajanje na trenutno dostignutom nivou, nego rast i širenje poslovanja. Sve ovo je zasluga našeg tima od 25 uposlenika koji su svojim znanjem i željom za naredovanjem i upjehom doprinijeli da se naša firma pozicionira kao vodeća firma bh. tržišta“, kazao je Armin Bačinović, direktor kompanije.
Kompanija BH Europart d.o.o. članica je njemačke grupacije EUROPART Gmbh koja ima tradiciju poslovanja preko 70 godina u Evropi i vodeći je distributer na tržištu nabavke i proizvodnje rezervnih dijelova za laka i teška komercijalna vozila i dodatne opreme za kamione, kombi vozila, autobuse, prikolice i radionica u Evropi.
Na bh. tržište temelje su postavili 2008. godine i od tada konstantno i sigurnim koracima grade i šire svoju poziciju. Prvi koraci se vežu za otvaranje sjedišta firme i prve prodajne jedinice u Laktašima, a godinama je došlo i do otvaranja prodajnih jedinica u Doboju, Sarajevu, Bijeljini, Mostaru, Gradačcu, Jelahu i Bugojnu kao i otvaranja centralizovanog skladišta.
„Grupacija EUROPART je široko rasprostranjenja u Evropi sa preko 300 prodajnih mjesta u 29 zemalja sa preko 1.800 zaposlenih. Kako u Evropi tako i u BiH svojim asortimanom i uslugom pokrivamo veliki broj firmi iz domene špedicije, javnih prevoza, kurirskih službi, servisa i radionica. Naša usluga na bh. tržištu se ogleda u tome da svojim kupcima uvijek nudimo kvalitet i pouzdanost u pogledu dostupnosti proizvoda i njegove isporuke, kao i omjera kvaliteta i cijene. Široka rasprostranjenost naših prodajnih mjesta i zastupnika u Evropi omogućava da svojim klijentima budemo na usluzi bilo gdje u Evropi i to na način da im lično asistiramo u pronalaženju rješenja problema u datom trenutku i lociramo im naše najbliže prodajno mjesto ili na zvaničnom sajtu www.europart.net postoji opcija „Lokator trgovina i radionica“ gdje se može locirati najbliža članica grupacije“, pojasnio je Bačinović.
Lager sa kojim su prisutni u BIH uključuje preko 24.000 registrovanih artikala. Ono što je važno naglasiti, dodaje, jeste postojanje centralizovanog magacina u Njemačkoj koji raspolaže sa širokim asortimanom proizvoda preko 400.000 dijelova poznatih proizvođača originalnih. Također, ono što je bitno i neizostavno za naglasiti jeste da i pored širokog asortimana proizvoda posjeduju i svoju marku i brend proizvoda EUROPART Premium Parts gdje nude širok izbor asortimana sa preko 7.500 rezervnih dijelova, što predstavlja alternativu sa atraktivnim cijenama i vrhunskim kvalitetom: dijelovi kočionog sistema, motora i pogona, rasvjete i elektro instalacija, ulja i maziva.
„O našem kvalitetu govori i činjenica da je EUROPART po 8. put proglašen kao’Beste marke’/’Najbolja marka’ , a 7. put zaredom u kategoriji trgovaca dijelova za teretna vozila i autobuse od evropskih čitalaca stručnih časopisa lastauto omnibus, trans aktuell i Fernfahrer“, kaže direktor ove uspješne kompanije.
Pandemija je i za njih donijela niz poteškoća, međutim, poslovanje su organizovali na način da ispoštuju sve preporučene mjere, te su ažuriranjem prioriteta zadržali svoju finansijsku stabilnost u navedenom periodu.
„Prošlu godinu smo uspješno završili uz adaptirane uslove poslovanja u novonastaloj situaciji i konstantno prilagođavanje potrebnog nivoa zaliha. Rast nastavljamo i u tekućoj poslovnoj godini, prateći naše parametre poslovanja na dnevnom nivou“, kazao je Bačinović.
BH Europart firma je usmjerena na konstantni rast i razvoj u pogledu kvaliteta usluge, dostupnosti i raznolikosti asortimana robe koji se prilagođava potrebama komitenata.
„Naš tim za kvalitet u Hagenu konstantno radi na pripremanju atraktivnog asortimana proizvoda za naše kupce u okviru našeg brenda EUROPART Premium Parts. Svjesni smo da se mora poklopiti vrhunski nivo cijene i kvaliteta da bi kupac bio zadovoljan. Prema tome, samo proizvodi koji su prošli labaratorijska testiranja i pri tome ispunili tehničke zahtjeve smiju nositi logotip EUROPART. Također, trenutno smo u analiziranju potreba bh. tržišta što govori da ćemo imati potrebu za otvaranjem još prodajnih jedinica u BiH. Trenutno uspješno odgovaramo primljenim zahtjevima sa timom od 25 radnika, ali isto tako nova zaposlenja će se sigurno desiti jer upravo idemo u smjeru otvaranja novih poslovnih jedinica“, ističe Bačinović, te dodaje kako su njihova očekivanja u ovoj godini da nastave stabilan rast iz prethodnih godina, prateći zahtjeve tržišta i zakonske regulative.
Ono što im predstavlja izazov jeste rast cijena sirovina i robe, te nestašica istih na svjetskom tržištu, koji direktno utiču na njih i na krajnjeg kupca.
„Sa sigurnošću možemo reći da u saradnji sa našim dobavljačima i konstantnim radom na obezbjeđivanju lagera uspješno odgovaramo sa 94 posto dostupnosti traženih artikala“, zaključio je.
Piše: Minela Pamuk
(Poslovnenovine.ba)