Iako ova cesta još nije završena, ipak, dionice koje su puštene u promet, a kojima se, kako je to naznačeno, vozite na vlastitu odgovornost, znatno su skratile put do mora.
Krivine i zavoji
Pogotovo otkako je završena dionica Stolovi – Drenovac u dužini od devet kilometara, koja počinje odmah na izlazu iz Stoca, vožnja do Neuma je znatno olakšana. To što će vas dočekati ponovo stara cesta i dio makadama nakon ove dionice, ne može se porediti s putešestvijom preko famozne Svitave.
U odnosu na tu, jednu od najopasnijih cesta u BiH, koja je uska, nepregledna, puna zavoja i krivina, nova putna komunikacija donosi svojevrsno olakšanje.
Nedugo nakon starog dijela, ponovo se vežete na asfaltiranu dionicu, onu koja vodi kroz tunel Žaba, piše Avaz.
Na području koje nije asfaltirano uveliko bruje mašine, a radnici angažirani na dionici Hutovo – Cerovica – Stolovi, označenoj kao posljednjoj u dužini od 10 kilometara, nisu posustajali ni tokom proteklog vikenda, koji su obilježile izrazito visoke temperature.
Završetak do kraja godine
Iz JP “Ceste Federacije BiH” podsjetili su na to da bi posljednja dionica trebala biti završena do kraja godine. Preostalo je još da se uradi stolačka obilaznica, koja će biti izgrađena u industrijskoj zoni Stoca u dužini od 1,3 kilometra, a za koju su tamošnje vlasti već dale urbanističku saglasnost.
(Hayat.ba)