Danas se u poslovnom svijetu više nego ikad cijeni stabilnost, redovno plaćanje kupcima i dobavljačima, očuvanje broja zaposlenih, natprosječnost. Sve to rezimirano je u visokim ocjenama bonitetne pouzdanosti 4 ili 5, koje se formiraju prema međunarodno priznatim kriterijima, a koje posjeduje tek 16% kompanija u Bosni i Hercegovini.
Upravo ove bonitetne ocjene “komuniciraju” o poslovnom subjektu da je poželjan poslovni partner. Analiza koju je uradila bonitetna agencija LRC BIS govori o tome da je posljednjih godina tek 0,7% bonitetno pouzdanih kompanija otišlo u blokadu.
Vrlo često ili gotovo uvijek u medijima se daje akcenat velikim kompanijama, dok projekt „Pouzdanost 2020“ u centar zbivanja tokom višemjesečne kampanje stavlja mala i srednja preduzeća koja čine 93% svih bonitetno pouzdanih firmi u BiH.
Ovaj projekt već šestu godinu zaredom realiziraju LRC i Poslovne novine kroz sveobuhvatnu kampanju koja strateški komunicira ove firme i omogućuje im da dođu do novih klijenata i kupaca, što je itekako važno za one koji i ne prave baš višemilionske promete.
I ove godine projekt „Pouzdanost 2020“ kroz digitalnu kampanju promovira uspješne i pouzdane, kojima će biti dodijeljeni i certifikati kojima se to potvrđuje. Neizostavan dio je i printana specijalna publikacija sa rangiranjima i analizama bonitetno pouzdanih kompanija. A novitet je to što po prvi put Poslovne novine kroz novoformirani Centar za strateško lobiranje i call centar omogućavaju kompanijama da se dodatno predstave poslovnoj zajednici, kao i da ostvare networking sa potencijalnim klijentima, te se lakše i brže povežu sa ciljanom skupinom.
Poštujući epidemiološke mjere održaće se i niz sesija „Četvrtkom u podne sa bonitetno pouzdanim kompanijama“, a na prvoj su već osim razmjene mišljenja i iskustva dogovoreni i zajednički poslovi. Semir Kljuno, direktor tehnike osiguranja Brokers Team-a iz Sarajeva, pohvalio je ovakav koncept umrežavanja uspješnih kompanija rekavši: “Prepoznajući važnost proaktivne prodaje Centar za strateško lobiranje klijentima je olakšao put ka traženju novih kupaca, njihovih roba i usluga. Sofisticiranim metodama filtrirane su djelatnosti, a klijentima se isporučuju precizne baze koje pomažu pri planu prodaje, uspostavljanju partnerskih odnosa i pozicioniranju brenda klijenata. U današnje vrijeme poseban značaj imaju B2B sastanci i networking bonitetno pouzdanih privrednika, koji jedni drugima imaju šta ponuditi.”
Sve ovo kompanijama pruža mogućnost višestrukih benefita koje se ostvaruju kroz optimizaciju potencijalnih kupaca prema kojima se usmjeravaju prodajni kanali.
Ako želite provjeriti da li ste među bonitetno pouzdana kompanija i izdvojiti se među njih 5.632 u BiH, te pronaći nove bonitetno pouzdane partnere, uključite se u projekt “Pouzdanost 2020” i kontaktirajte [email protected] kako biste uštedili vrijeme i optimizirali troškove nastupa na tržištu.
Kompanije koje se uključe u projekt imaju mogućnost da višestruko vrate uložene investicije koristeću usluge Centra za starteško lobiranje.