Najpopularnije indonežansko ostrvo Bali osmislilo je plan kako da privuče turiste. Nije riječ o promotivnim spotovima, brošurama, povoljnim cijenama i nastupima na sajmovima.
Bali je odlučio da pozove u pomoć influensere. I to ne nekoliko influensera, već njih 4.400!
Dakle, svi koji nešto znače u svetu društvenih mreža putovaće ove jeseni na Bali! Od oktobra do novembra svi ovi influenseri boraviće na ovom ostrvu o trošku indonežanskih vlasti.
Svi moraju da objavljuju slike na društvenim mrežama sa #welovebali
Kako će oni spasiti turizam Balija? Ove uticajne ličnosti sa stotinama hiljada pratilaca treba da svoje iskustvo i slike sa odmora objave i šeruju na svojim profilima na društvenim mrežama. Tačnije, to se jedino i očekuje od svih njih.
Sve ovo je dio kampanje koja se zove “We love Bali” koja bi morala da urodi plodom, jer ovo ostrvo živi od turista.
Indonezija i Bali zavise od turizma u velikoj mjeri. Na samom Baliju više od 75.000 ljudi je otpušteno, odnosno na neplaćenom odsustvu. Počev od jula, na Baliju je omogućeno kretanje lokalnim turistima.
Izvor: magazin.novosti.rs Foto: Michael Block from Pexels