Zara će zatvoriti 1.200 trgovina širom svijeta. Vlasnik lanca trgovina odjećom Amancio Ortega pokušat će povećati online prodaju tokom haosa koji je uzrokovala pandemija korona virusa.
Inditex, grupacija čija je Zara glavna robna marka, planira zatvaranje između 1.000 i 1.200 uglavnom manjih trgovina. Inditex ima najviše gubitaka u trgovinama brendova starijih od Zare. Španija grupacija Inditex, osim Zare, posjeduje i brendove poput Bershke, Pull & Beara i Masimo Dutija.
Zatvaranje trgovina očekuje se najviše u Aziji i Evropi. Guardian piše da će se zatvoriti najmanje 107 prodavnica širom Velike Britanije.
Iz Inditexa su poručili da će broj zaposlenih ostati stabilan, a radnicima je ponuđena druga uloga unutar kompanije, kao što je priprema robe za online prodaju.
Ukupan broj trgovina smanjiće se sa 7.412 na između 6.700 i 6.900 nakon reorganizacije, što će uključivati i otvaranje 450 novih trgovina.
Inditex, jedan od najvećih prodavača odjeće na svijetu, teško je pogođen tokom pandemije jer je prodaja od 1. februara do 30. aprila, prvog tromjesečja finansijske godine, pala 44 posto, na 3,3 milijarde eura. Kompanija je u kvartalu iskazala neto gubitak od 409 miliona eura. Gotovo četvrtina njenih trgovina ostala je zatvorena do 8. juna.
Međutim, rast online prodaje nadoknadio je neke slabosti, rekao je Inditex. Internetska prodaja porasla je 50 posto u odnosu na isti preriod tokom tromjesečja, a u aprilu je bila veća od 95 posto.
Inditex, koji kontroliše njegov osnivač Amansio Ortega, planira potrošiti milijardu eura na svoju internetsku ponudu do 2022. godine i dodatnih 1,7 milijardi eura u trgovinama kako bi omogućio bolje integriranje s web stranicama za brže isporuke i praćenje pošiljki u stvarnom vremenu.