Studenti druge godine Ekonomskog fakulteta Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru u sklopu predmeta Marketing i uz mentorstvo prof.dr. Veldina Ovčine rješavaju problem smanjenja putnika i nezadovoljstva kod klijenata putničke/turističke agencije Autoprevoz – bus Mostar.
Slušajući predmet Marketing kroz semestar od strane prof. dr. Veldina, studenti su se naučili koristiti marketinškim alatima gdje su uz profesora razvijali svoju maštu, sposobnosti i vještine koje su na najbolji mogući način iskoristili i napravili marketing plan za agenciju Autoprevoz – bus Mostar. Studenti su inovacije razradili do posljednjeg detalja te predložili svoj marketing plan za koji smatraju da bi napravio pometnju među konkurencijom gdje očekuju dodatnu zaradu za navedenu agenciju. Vodeći se strategijom diferencijacije osmislili su marketing plan kojim će, za početak, omogućiti studentima lakši put do kuće da bi što prije osjetili toplinu svoga doma. Za ovaj plan su zaslužni studenti: Ajla Livnjak, Aida Bajrić, Nejra Čajdin, Hakija Dautbegović i Edis Bajrić.
Kako kaže Nejra: „Na ovom planu ćemo i dalje vrijedno raditi i odvajati svoje vrijeme kako bismo postigli naš postavljeni cilj.“ Na to, Ajla nam je dodala da smatraju da će biti potreban i višegodišnji kontinuirani rad. Aida nam je rekla da će njihov trud i rad biti prepoznat, a ideje uvažene.