Uz ponudu akcijskih cijena, popusta i last minute dealova u iznosima od 10 do čak 35 posto, i to ne samo za period predsezone, nego je po povoljnijim cijenama već sada moguće rezervisati smještaj i u glavnoj sezoni koja je proteklih godina uglavnom bila rezervisana za one koji su bili spremni da plate više.
I najveći hotelijer Valamar Rivijera, i Plava Laguna, i Liburnija Rivijera, ali i kompanija Bluesun – svi oni su na tržištu prisutni s ponudama posebnih cijena na koje su se lani odlučivali ipak tek s početkom glavne sezone, kad je negdje u drugom dijelu juna postalo jasno kako su godine dvocifrenog rasta broja gostiju prošle.
– Pogrešno je upoređivati ovogodišnju cjenovnu politiku hotelijera s prošlogodišnjom jer je stanje na konkurentskim tržištima bitno drukčije. Vjerujem da većina hotelijera kontinuirano prati vlastite booking trendove jer je to jedini način da definišu pravu cijenu u pravom trenutku. Davno su prošla vremena kad se u jesen formirala cijena za iduću godinu po sezonama, a onda se više nije mijenjala. Danas su hotelijerima od pomoći tehnološka rješenja putem kojih je moguće u dnevnoj dinamici pratiti cijene konkurenata te u zavisnosti od vlastitog booking trenda, upravljati cijenama kroz kanale prodaje – upozorava konsultantkinja i senior partner iz kompanije HD Consulting Sanja Čižmar.
Jedan sagovornik Jutarnjeg lista i dobro upućen izvor iz turističkog sektora otkriva kako prosječna cijena pansiona po osobi na Jadranu (hrvatskom) za dan iznosi 61 euro, u Turskoj je tu uslugu moguće dobiti za 51 euro, a najniže prosječne cijene važe u Tunisu gdje dan pansiona stoji samo 38 eura.
– Neki kažu da su naši hotelijeri već snizili cijene, ali može se reći da je to sniženje došlo puno prekasno, posebno s obzirom na činjenicu da je naša konkurencija bitno ranije krenula s korekcijom cijena – dodaje sagovornik Jutarnjeg lista.