Glavno tržište za argeta namaze je Bosna i Hercegovina, gdje se godišnje proda oko tri hiljade tona paštete, kazao je za Finance Enzo Smrekar, izvršni direktor Droge Kolinske, članice Atlantic Grupe.
“Mi smo u BiH po prepoznavanju brenda čak i prije Coca-Cole i Milke”, kaže Smrekar.
Posljednjih godina kompanija je namazima argeta osvojila Austriju i Švicarsku, gdje imaju tržišni udio od 37% i 32% među paštetama, a u Njemačkoj je ostvarila rast prodaje od 40%.
“Još uvijek nemamo zvanične podatke, ali izgleda da imamo tržišni udio od 12 do 13 odsto u Njemačkoj, što bi trebalo da nas stavi na prvo mjesto u kategoriji pašteta. Ne postoji veliki igrač na njemačkom tržištu, tržište je prilično fragmentirano. Firma za istraživanje tržišta Nielsen je naručila istraživanje u Evropi, koje je pokazalo da je prošle godine – to je zvanični broj – argeta pašteta broj 1 na evropskom tržištu”, rekao je Smrekar.
Njemačka postaje jedno od najvažnijih tržišta za argetu, gdje se prodaje više od 1.000 tona pašteta. Za usporedbu, u Sloveniji, gdje je tržišni udio 55% , prodaje se 1.300 tona godišnje. U Austriji se prodaje oko hiljadu tona, a taj iznos se približava i u Švicarskoj. Prodaja u Sjevernoj Americi se također povećava, gdje se argeta proizvodi u partnerskoj tvornici.
“Veoma smo dobri tamo i prisutni smo u više od 100 Walmart-a, a već prodajemo gotovo 500 tona pašteta godišnje u SAD-u i Kanadi”, kazao je Smrekar.
Prodaja argeta porasla je prošle godine za 12,5%.
(Indikator.ba)