Kampanja „Gnijezdo ljubavi“ IN fondacije otvara vrata dva nova dnevna centra

Kampanjom „Gnijezdo ljubavi“, koju je tokom proteklih mjesec dana provodila IN Fondacija, prikupljena su sredstva koja će biti usmjerena u otvaranje dva dnevna centra „Gnijezdo“ za podršku djeci kako bi ona programskim aktivnostima izašla iz kruga nasilja.

Dva nova dnevna centra u Banjaluci, uz postojećih 14, koliko ih se nalazi širom Bosne i Hercegovine, svakodnevno će pružati različite sadržaje i podršku djeci u riziku, kako bi imala sigurnije i bezbrižnije djetinjstvo.

„Ranom intervencijom kroz dnevne centre ‘Gnijezdo’ želimo da pomognemo djeci da, kroz igru, učenje, kreativne i slobodne aktivnosti i stručnu podršku, ojačaju svoju otpornost, da povrate vjeru u sebe i osjete da su sigurni i zaštićeni“, rekla je izvršna direktorka IN fondacije Branka Ivanović.

Kampanju, kojom je ove godine informisana javnost Bosne i Hercegovine o važnosti brige šire zajednice o zdravlju, sigurnosti i zaštiti najranjivijih, pratile su različite aktivnosti. Predstava za djecu „Gnijezdo ljubavi“, autorski projekat IN fondacije i režiserke Slađane Zrnić, koja promoviše nenasilje, jednakost i pozitivne vrijednosti gostovala je u Banjaluci, Zenici, Brčkom i Tuzli, dok je predstava „Ćiro“ ambasadora IN fondacije Tarika Filipovića odigrana u Banjaluci.  

„Prodajom ulaznica, kroz donacije i članstvom u Klubu, do sada smo prikupli više od 17.000 KM koja će biti usmjerena u programske aktivnosti i otvaranje novih centara ‘Gnijezdo’. Fokusirali smo se na dvije mjesne zajednice u Banjaluci, u Karanovcu i Bronzanom Majdanu, jer smo smatrali da u ovim naseljima najviše treba intervenisati i djeci pružiti podršku. Tako bi od prve polovine 2019. godine oko tridesetak mališana trebalo svakodnevno da prolazi kroz programe i rad centara“, istakla je Ivanovićeva.

„Aktivnosti prikupljanja sredstva za projektne intervencije će trajati tokom cijele godine, jer je potrebno dugoročno osigurati rad dnevnih centara. Ostajemo otvoreni za sve one koji istinski žele da se uključe i koji su svjesni da samo zajedno gradeći svoje zajednice možemo ići ka sistemskim promjenama i kreiranju bolje budućnosti. Zato pozivamo sve zainteresovane pojedince i društveno odgovorne kompanije da nas podrže i pomognu ovu značajnu inicijativu članstvom u klubu prijatelja djece ‘Klubko’, o kojem se možete informisati putem stranice www.infondacija.org“, poručila je ona.

Prema njenim riječima, cilj IN fondacije za unapređenje socijalne inkluzije djece i mladih je da se okupi 500 pojedinaca i 50 kompanija u Klubu koji će obezbijediti sredstva za rad centara.

Opremanje centara će svojom donacijom pomoći i kompanija „dm drogerie markt BiH“, a podršku kampanji pružio je i online servis za rezervaciju smještaja „Booking.com“, koji se odrekao dijela zarade u ove svrhe.