Američka tvrtka Mattel u četvrtak je predstavila tri nove verzije svog najpoznatijeg brenda, lutke Barbie, koju već desetljećima kritiziraju zbog nerealnih tjelesnih proporcija, prenose mediji.
Na američkom tržištu uskoro će se pojaviti tri nova tipa Barbie. Bit će to visoka Barbie, niska i Barbie s oblinama, koja najviše odudara od originala zbog čega je u četvrtak osvanula na naslovnici Timea.
Zlobnici tvrde da su promjene posljedica lošijeg poslovanja Mattela u posljednjih nekoliko godina. Naime, prodaja poznatog brenda u razdoblju od 2012. do 2014. sustavno je padala, a u prvih devet mjeseci prošle godine pala je za 15 posto.
Želja za poboljšanjem profita ili socijalna osviještenost Mattela, nakon više od pedeset godina rezultirali su realnijim izgledom lutke, dosad pretjerano vitke plavuše neprirodnih tjelesnih proporcija.
Najava o promjenama velika je novost za sve koji su ikad istraživali psihološki utjecaj igračaka na djecu, a društvene mreže preplavili su pozitivni komentari korisnika.
“Mnogi će reći da kasnimo, no velikoj tvrtki poput nas treba puno vremena za promjene. Nudeći djevojčicama i njihovim roditeljima širi pogled na pojam ljepote pokazujemo da smo odgovorni”, rekla je za Time menadžerica brenda Barbie u Mattelu, Evelyn Mazzocco.
Povijesnu liniju lutke Barbie 1959. kreirala je Amerikanka Ruth Handler, koja je tvrtku Mattel osnovala sa suprugom Elliotom.