Rezervacija ljetovanja preko interneta, posebno na specijaliziranim portalima koji nude popuste ako baš preko njih idete na more, ponekad se zna iskomplikovati, piše bh. novinska agencija Patria (NAP).
Ipak, ne dajte da vas zbune.
Čitatelj novinske agencije Patria doživio je neugodno iskustvo u Podgori. Rezervisao je za roditelje ljetovanje u hotelu Mediteran, no po dolasku, smjestili su ih u hotel Minerva, lijep i ugodan, ali ne toliko koliko Mediteran. A baš se ponadao, kaže, da će njegovi roditelji imati nezaboravno ljetovanje.
– U hotelu nisu imali opravdanja, osim da nemaju soba i da će im za razliku novca dati dodatne usluge, poput solarija i sl. Ljudima koji imaju 60 i više godina, a koji uz to imaju i određena oboljenja, solarij i nije bio neka utjeha – rekao je ovaj čitatelj, koji nije želio otkriti ime, ali je ponudio potvrđenu rezervaciju na hotel Mediteran kao dokaz.
– Kada smo vršili on line rezervaciju pisalo je da prvo sa hotelom provjerimo da li imaju slobodan termin, što smo mi i uradili. Iz hotela su nam rekli da imaju slobodnih soba i da možemo kupiti kupon te da im pošaljemo potvrdu kad uplatimo da nam potvrde rezervaciju. Mi smo sve odradili, poslali kupon hotelu i oni su nam potvrdili da je rezervacija uspješno završena.
Međutim, kada su roditeli stigli u hotel, dočekalo ih je neugodno iznenađenje. Rečeno im je da su imali neku grešku u sistemu i da su zbog nedostatka soba baš njih morali prebaciti u hotel Minerva koji je blizu hotela Mediteran ali ni blizu ovog po kvalitetu, uz to i puno jeftiniji (razlika u cjeni 300 KM).
Za kompenzaciju su im dali parking, boravišnu taksu i još nekoliko stvari koje oni ne bi koristili jer ih ne zanimaju – objašnjava ovaj čitatelj. Dodaje da su tek drugi dan iz Sarajeva pozvali agenciju i hotel kako bi tražili objašnjenje. Tvrdi da su ih i iz agencije ali i iz hotela pokušali ubijediti da su njihovi roditelji dobili baš ono što im treba i da ne trebaju brinuti za njihov ugođaj.
– Osjećali smo se tako blesavo. Tek kada smo zaprijetili da ćemo cijeli priču dati u medije, ponudili su da vrate razliku u novcu. Nismo zadovoljni rješenjem, novac nas ne interesuje, ali nismo željeli dalje komplikovati – tvrdi ovaj čitatelj. On kaže da je svjestan da se u poslu dešavaju i greške, ali se važno izviniti gostu za propust. Valjda je red, kaže, da zbog neugodnosti gosta ponudite više od onoga što je platio, a ne da mu u kompenzaciju dajete stvari koje on neće iskoristiti.
Trafika|Ba|NAP