U preduzeću Gradski saobraćaj Sarajevo (GRAS) jooš od 2011. godine smatraju da je uvođenje video-nadzora u vozilima i na stajalištima javnog gradskog prevoza najbolji način prevencije i sprečavanja napada i uopšte incidenata u vozilima ovog preduzeća u Kantonu Sarajevo.
Ali, do danas nikada ovaj projekat nije zaživio, a testno vozilo u kojem su postavljene bezbjednosne kamere, otporne na udare sa minimalnom mogućnošću fizičkog oštećenja prvi put je 2010. godine pušten u promet.
U vozilo su trebale biti ugrađene tri kamere, dok se planirano da se u zglobna vozila ugrade četiri takve kamere da bi prostor bio potpuno pokriven.
Međutim, kako je slabio GRAS tako je i ova ideja ostajala na priči, a i Vlada KS nije u zavidnoj finansijskoj sitauciji.
Nedavno je i ozvaničeno da neće biti ništa od ovog projekta, te nije čudno što se u tramvajima sve češće dešavaju napadi.
Nadzorne kamere koriste se i u razvijenijim evropskim gradovima, a, prema statistikama, njihovim uvođenjem za oko 80 posto je smanjen broj incidenata i vandalskih napada u vozilima javnog gradskog prevoza.
Trafika|Ba|NAP