Zastupljenost elemenata govora mržnje u komentarima na online portalima u Bosni i Hercegovini bila je tema konferencije Vijeća za štampu BiH. Glavni fokus je bio na istraživanju, provedenom za vrijeme predizborne kampanje i nakon njenog završetka.
Tri nivoa istraživanja pokazala su, između ostalog, da su popularni političari magnet za negativne komentare, kao i senzacionalistički naslovi. Također, predstavili su i određene preporuke za smanjenje online govora mržnje.
“Političari bi trebali da povećaju nivo kulture u javnom nastupu, da se prilikom izražavanja i obraćanja ne koriste zapaljivom retorikom, što se svakako pokazalo da kada političari koriste takvu retoriku to podstiče publiku da se emotivno uključi u komentarisanje. Mediji bi mogli da doprinose smanjenju nivoa komentara s elementima govora mržnje ukoliko bi izbjegli pakovanje sadržaja u senzacionalističke clickbait naslove. Jedna od najvažnijih stvari je dugoročno razvijanje svijesti kod publike i kod javnosti o negativnim posljedicama govora mržnje, odnosno štetnosti govora mržnje u najširem smislu”, rekao je komunikolog Vuk Vučetić.
Visoko.ba/federalna.ba
(Visoko.co.ba)