Tanasković-Mićanović: Zakonom regulisati izbornu kampanju u novim medijima

O zloupotrebama i prije zakonom predviđene predizborne kampanje te o nametnutim odredbama Izbornog zakona BiH – za Dnevnik 3 je govorila Jelena Tanasković-Mićanović, koordinatorica za javne politike Koalicije Pod lupom.

2. septembra počinje predizborna kampanja, ali iz ciklusa u ciklus se ponavlja da ona ranije počne, navodi Tanasković-Mićanović: “U ovom periodu strankama su dozvoljene njihove redovne aktivnosti, poput okupljanja stranačkih organa, ali ne i ovo čemu svjedočimo – intenzivirane su posjete različitim dijelovima države, različiti skupovi… Sve to potpada pod izbornu kampanju”.

Naš zakon zabranjuje plaćeno političko oglašavanje – taj vakuum u pravnim propisima omogućava političkim strankama da vode od zakona skriveniju predizbornu kampanju, objašnjava Tanasković-Mićanović.

Jedna od preporuka Koalicije je da se Izborni zakonom reguliše kampanja u medijima koji karakterišu novo vrijeme.

“Izborni zakon je donesen prije više od 20 godina, tada ovi mediji nisu ni postojali. Ti pojmovi se nalaze u Schmidtovim izmjenama, ali to još nije dovoljno regulisano. Potrebno je u miru, kada se bude imalo dovoljno vremena, pokušati kreirati Izborni zakon koji će uspješno urediti kampanju na društvenim mrežama”, poručuje Tanasković-Mićanović.

Visoko.ba/federalna.ba

(Visoko.co.ba)